Tiedote: Isac Elliot 360 Show Helsingin Musiikkitalolle huhtikuussa!

07.02.2017 Uutiset Isac Elliot

Kansainvälistä uraa tekevä nuori poptähti Isac Elliot valloittaa Helsingin Musiikkitalon ainutlaatuisella Isac Elliot 360 Show’lla sunnuntaina 9.huhtikuuta. Luvassa on keikka, jollaista Isac ei ole aiemmin Suomessa tehnyt.

Isac itse odottaa tulevaa keikkaa ja suomalaisille faneille esiintymistä innolla.

”Musiikkitalon keikalla kuullaan biisejä mun koko uran ajalta ja lavalla tullaan näkemään paljon yllätyksiä sekä vierailijoita, joita en halua vielä tässä vaiheessa paljastaa. Oon todella innoissani kun saan vihdoin tarjota aiemmin vain ulkomailla nähdyn ison show’n myös suomalaisille faneilleni” Isac kertoo.

Viime viikolla yllätys-ep:n yhdessä Mikael Gabrielin kanssa julkaissut Isac on todella fiiliksissä uusien biisien vastaanotosta. Lauantaina Emma Gaalassakin kuultu sinkku Liikaa sussa kii on kiikkunut julkaisustaan lähtien Spotifyn listan ykkösenä. Mikael Gabriel X Isac Elliot -ep:n voit kuunnella täältä.

”Tulen matkustamaan paljon ulkomailla myös tänä vuonna, ja siksi halusin tehdä jotain pelkästään suomalaisille faneille suunnattua. He ovat mulle tosi tärkeitä.  Tää on eka kerta kun mä laulan suomeksi, ja tietty mua jännitti fanien reaktiot. Oli tosi huojentavaa kun jengi on digannut näin mielettömästi. Eiköhän nämäkin biisit tulla kuulemaan myös Musiikkitalolla”, Isac lupaa.

”Oli myös ihan mahtavaa toteuttaa mun pitkäaikainen haave Miklun kanssa työskentelystä. Me ollaan tunnettu toisemme jo aika kauan ja on tosi siistiä että päästiin vihdoin tekemään myös musaa kimpassa. Miklu on huippu jäbä!”

Isac Elliot 360 show 9.4. Helsingin Musiikkitalolla. Konsertin lipunmyynti alkaa keskiviikkona 8.helmikuuta. Liput toimituskuluineen alkaen 15,00* – 20,00 / 20,00* – 25,00 €
*Etuhinta OPn asiakkaille. Etuhintaiset liput ovat myynnissä Ticketmasterin myyntipisteissä ja puhelinpalvelussa. Etu ei koske verkkokauppaa. Edun saa näyttämällä OPn pankki-tai luottokortin lippuja ostettaessa.

Konsertti on Musiikkitalon, OP:n ja Sony Musicin yhteistyötä.

#isacelliot360

Lisätietoja: https://www.musiikkitalo.fi/fi/tapahtuma/isac-elliot-360-show